صفحه اصلی / تست باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان در اثر گردآوردن مشتریان یک مجموعه کنار هم و ثبت اطلاعات آنها به وجود میآید. بستری برای رفع نیازهای مشتریان، توجه ویژه به آنها و مدیریت صحیح ارتباط با مشتریان. ابزار نسبتاً جدیدی که باعث میشود، مشتریان فعلی و آینده نگر را با انگیزههایی ویژهای برای پیوستن به مجموعه تشویق کند.
تشریفات پرواز تمام سعی خود را در جهت پیشبرد این مسیر با هدف خدمت رسانی بهینه و ارائه تخفیفات ویژه به مشتریان وفادار خود با امید به جذب مشتریان جدید کرده است.
در ادامه با سطح های مختلف باشگاه و جزییات آن آشنا خواهیم شد.
با ما همراه باشید!

تشریفات پرواز
نحوه امتیازدهی در باشگاه مشتریان
5/5
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

سطح های باشگاه مشتریان
سطح نقرهای
10 میلیون
تومان
-
اعتبار کارت به انتخاب مسافر
-
ترانسفر از منزل به فرودگاه
-
عصرانه رایگان در هتل
کره ماه
سطح طلایی
20 میلیون
تومان
-
اعتبار کارت به انتخاب مسافر
-
ترانسفر از منزل و از هتل به فرودگاه
-
عصرانه رایگان در هتل
-
بلیط رایگان جُنگ تفریحی
-
اقساط 6 ماهه مبلغ تور
-
اولویت اطلاع رسانی پایینترین نرخ تورهای لحظه آخری
سیاره مریخ
سطح پلاتینیوم
35 میلیون
تومان
-
اعتبار کارت به انتخاب مسافر
-
ترانسفر از منزل و از هتل به فرودگاه
-
عصرانه رایگان در هتل
-
بلیط رایگان جُنگ تفریحی
-
انتخاب صندلی هواپیما
-
اقساط 7 ماهه مبلغ تور
-
اولویت اطلاع رسانی پایینترین نرخ تورهای لحظه آخری
-
امکان استفاده خانواده درجه یک صاحب کارت از مزایای کارت پلاتینیوم
سیاره زحل
سوالات متداول شما
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
محتوای آکارئون